16.4. (utorak) u 18:00h – Početak pred Hotelom Biševo, Komiža
Sudjelovanje besplatno!
U svojoj rezidenciji Enrico je istraživao komiške zvukove i more kao zvučni okoliš koji vječno obgrljuje cijeli otok. Zahvaljujući moru, odlučio se okrenuti u kontra smjeru: u potragu za autentičnim komiškim šušurom. U utorak, 16.4., od 18:00h poziva nas na neformalno druženje na kojem će nam predstaviti kako je Komiža utjecala na njega kao zvučnog umjetnika, podijeliti s vama neobičnosti komiških uličnih i prirodnih akustika, i na samom kraju izvesti kratki neformalni koncert s alatima koje mu je posudila upravo komiška uvala.
Od 2008. naovamo predstavio je svoje radove na turnejama diljem Europe, Brazila, Južne Koreje, Japana, Velike Britanije, Sjeverne Amerike i Rusije, sudjelovao na festivalima i posebnim događanjima u prostorima poput Pirelli Hangar Bicocca – Milano, Berghain – Berlin, MAM – Rio de Janeiro. Iako je autor mnogih solo projekata i nositelj dugogodišnje i duboke prakse na udaraljkama i načinima slušanja, u svojem radu slijedi umjetnički put temeljen na otvorenosti i susretu, potičući miješanje, suradnju i dijalog s drugim umjetnicima, istraživačima, izvođačima. Rezultat takvog procesa uvijek je širok, utemeljen na zajedničkom stvaranju s lokalnom zajednicom, ne radi se o novom kulturnom proizvodu već društvenom procesu koji od specifičnog lokaliteta kasnije putuje i širi se diljem svijeta.
GATHERING AND LISTENING TO THE ISLAND WITH ENRICO MALATESTA
Participation free of charge!
Enrico Malatesta is an Italian percussionist and sound researcher active in the field of experimental music, sound intervention and performance; his practice explores the relations between sound, space and body, the vitality of materials and the morphology of surfaces, with particular attention to the percussive acts and the modes of listenings.
Since 2008 Enrico Malatesta has been presenting his works with tours all over Europe, Brazil, South Korea, Japan, UK, North America and Russia, participating in festivals and special events in venues such as Pirelli Hangar Bicocca – Milano, Berghain – Berlin, MAM – Rio de Janeiro.
Active with many solo projects and bearer of a deep practice on percussion instruments and modes of listening, he has nevertheless followed an artistic path based on openness and encounter, fostering mixing, collaboration and dialogue with other artists, researchers, performers. The result is a broad, always-in-becoming artistic experience that embraces diverse forms of actions and formats that often start locally – as social processes instead of cultural products – and slowly spread worldwide.