Nika Bokić – Bezopasni zagrljaji / Noli me tangere
– fanzin i S.O.S. telefonska linija
Korzo, Rijeka (dijeljenje fanzina)
autorica: Nika Bokić
koprodukcija: Noć performansa i Festival Ganz nove Perforacije, Domino.
Uz podršku Ministarstva kulture i medija RH, Grada Zagreba te Zaklade Kultura Nova u okviru platforme Mreža izvedbenih umjetnosti. Sufinancirano sredstvima Programa Kreativna Europa Europske Unije u okviru projekta Be SpectACTive!
Malo je reći da je ova godina bila teška. Propadali su nam planovi, odgađani su nam projekti, ostajali smo bez poslova i domova, bili smo osuđeni na boravak u disfunkcionalnim kućanstvima, ostajali smo bez bliskih osoba, osjećali smo se samo, prestrašeno i izgubljeno. Zbog odluke da se lockdown prekine da bi se spasila ekonomija više nego ikada nam se čini da je kraj svijeta stvarno izgledniji od kraja kapitalizma, potražnja poslova znatno premašuje ponudu, prognozirani pad cijena najma stanova nikako da se obistini, dobivamo polovične i kontradiktorne informacije, a kraj pandemije se ne nazire. U trenucima krize u pravilu se okrećemo zajednici, što trenutno otežava činjenica da je došlo i do izvjesne redefinicije intimnosti. Teško je bliskosti pristupati spontano kada nam se savjetuje da se držimo na dva metra razmaka i da vodimo ljubav sa zaštitnim maskama. I u tome nema ništa loše, kolektivna odgovornost ne bi se trebala trivijalizirati. Samo bi nam, eto, dobro došao zagrljaj. No je li ga u trenutnim uvjetima ispravno tražiti besplatno? Mi imamo odgovor!
Nika Bokić rođena je u Zagrebu. Završila je zagrebačku V. gimnaziju i od 2017. studira kazališnu režiju i radiofoniju na Akademiji dramske umjetnosti. Osim projekata na ADU, radila je na predstavama „Huddersfield“ (2018.) i „Timm Thaler ili Prodani smijeh“ (2019.) u službi asistentice redatelja. Volontirala je na Ganz novom festivalu (2016.) i Ganz novim perforacijama (2019.), te sudjelovala kao izvođačica na performansima „The Other Map“ i „Valovi“ (2019.) Zanima je izvanstranačka politika, instrumentalizacija trasha, radionički princip rada, kazalište za djecu, radničko organiziranje u kulturi, horor filmovi i dizano tijesto. Voli se grliti.