Perforacije i Noć performansa u Koprivnici 2022!
Program Perforacija i Noći performansa udruge Domino putuje do koprivničke publike!
2.12.2022. / 14:00 – 16:00
Gimnazija “Fran Galović”, Koprivnica
Lana Hosni: Falš friendly pjevanje – Radionica glasa i tijela
Tjelesno-vokalna radionica okuplja sve one zainteresirane za pokret, tijelo, rad s glasom, zajedničko pjevanje i samoobrazovanje. Kroz radionicu ćemo se posvetiti upoznavanju, otvaranju i masiranju središnjeg kanala* glasom i dahom.
*središnji kanal – anatomska/ emotivna/ energetska/ geometrijska linija koja prolazi od dna zdjelice (i dalje) do vrha glave (i dalje), i obratno.
Prvi dio susreta posvetit ćemo se osvještavanju daha kroz meditativne sesije i mobilizirati dijelove tijela koji su ključni za proizvodnju glasa (rezonantne kutije, kukovi, prsni koš, vilica, grlo). U drugom dijelu ući ćemo u eksploraciju glasa kroz tijelo i pokret uz individualni i grupni rad. Glas je medij koji svojom vibracijom može doprijeti do kosti, tkiva i tekućina u tijelu te, iako ga često povezujemo s nečim što se manifestira kao zvukovna ekstenzija tijela u prostor koji je izvan nas samih, ima ogroman potencijal paralelno hraniti i sam unutrašnji, intiman prostor tijela.
U zadnjem dijelu integriramo iskustvo kroz zajedničko (falš friendly) pjevanje višeglasnih melodija.
Radionice su otvorene za sve zainteresirane bez obzira na prethodno iskustvo!
LANA HOSNI (1989.) plesna je umjetnica s prebivalištem u Zagrebu. Diplomirala je na “Salzburg Experimental Academy of Dance” (SEAD) 2013. godine (diploma suvremenog plesa, izvedbeni smjer). Kao izvođačica surađuje s brojnim umjetnicima kao što su Matej Kejžar, Sonja Pregrad, kolektiv BADco, Zrinka Šimičić Mihanović, Marjana Krajač, Irma Omerzo, Bruno Isaković, Zrinka Užbinec, Mila Pavičević, Sidney Leoni, Costas Kekis i drugi. U 2015. godini prima strukovnu nagradu za najperspektivniju plesnu umjetnicu te za kolektivnu izvedbu kao dio izvođačkog ansambla “Varijacije o osjetnom” Marjane Krajač i “DOWL” Sonje Pregradu u 2022. Njen solo “This choreography” osvaja nagradu za autorski rad i izvedbu na OPUS 1- 21. međunarodnom natjecanju mladih plesnih izvođača u Celju 2013. godine. Povremeno predaje kao gostujuća predavačica na Odsjeku plesa Akademije dramskih umjetnosti u Zagrebu. Od 2016. aktivno istražuje potencijal glasa a od 2021. vodi projekt GLASNO PITANJE/Tjelesno vokalni laboratorij.
2.12.2022. / 17:00
Sveučilište Sjever, Koprivnica
Arijana Lekić Fridrih: Nema žene bolje od krmače – audiovizualna instalacija
Autorica: Arijana Lekić Fridrih
Izvođačica: Maja Jakoliš
Produkcija: Domino
U studenom 2011. UNESCO je upisao bećarac u svoj popis nematerijalne kulturne baštine čovječanstva.
„Because that’s how we’ve always done it is a dangerous excuse. It will leave you standing in ashes thinking of all the ways you could’ve extinguished the fire.“
Rudy Francisco
Idem šorom ispade mi mudo, nema dugo ispadne i drugo.
U curice šaren pičić mali, a u babe ko opanak stari.
Ide baba i puši cigaru, puši, puši jebem li te staru.
Idem iz šestoga sela, suva kurca i mokrih cipela.
Suva kurca i mokre obuće, to sam mogo imat i kod kuće.
Curica je sjedila na pragu pa joj pica uvatila vlagu.
Kolika je u curice zna se, ma moglo bi se okupati prase.
Da bog da se prevrnula na me prikolica puna udovica.
Nema žene bolje od krmače, moš je klati, moš je i jebati.
ARIJANA LEKIĆ FRIDRIH rođena je u Zagrebu gdje živi i radi. Završila je studij Filma i videa na Umjetničkoj akademiji u Splitu te studij Filmske i TV režije na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Od 2002. do 2009. godine radi kao scenaristica dokumentarnog serijala “Direkt” u produkciji Fade In-a i HRT-a. Režirala je dva kratka dokumentarna filma, “Online” i “Parada” te jedan srednjemetražni film “Ispočetka”. Posljednjih šest godina radi na multimedijalnom web projektu “Od5Do95”. Redovito izlaže u Hrvatskoj i inozemstvu.
Supported by the Creative Europe program of the European Union – Art Climate Change.