Izvedba / Performance: Lana Hosni
Autor / Author: Matej Kejžar
Dramaturgija i scenografija / Dramaturgy and Scenography: Petra Veber
Produkcija / Production: Pekinpah
Trajanje / Duration: 90 min
Karta / Ticket: 50 kn
*Popust za studente i članove plesnih udruženja je moguće ostvariti na blagajni ZPC-a. / Discount for students and members of dance associations could be obtained at the Theatre’s box office.
Kultura nejednakosti izgleda više kao posljedica djelovanja pojedinca, nego rezultat povijesnih nepravdi i strukturalnih okolnosti. Monstruozna, otuđena, jeziva stvorenja nisu osobna i pojedinačna stvar: „to nije gubitak onoga što je najviše jedinstveno i osobno, već gubitak povezanosti s onime što je generičko i zajedničko.“ Čudovišta? Molim vas, vratimo ih!
LSLSLS su punk. Čudne, ritualne, lude, erotske, apstraktne riječi iskrivljene poezije oduševljenja, izuzetno prisutne, ali teške za locirati, monstruozni ples u kojem je bilo-što već nešto: odsustvo senzacije jest senzacija; neodređeni oblik ekspresije koji ima poteškoća u određivanju „ispravnog“.
LSLSLS su umjetničke aktivnosti koje same po sebi nisu oblikovane oko reprezentacije, već su živa dimenzija komunikacije.
U LSLSLS-u želimo u potpunosti uroniti iznad teritorija uokvirene komunikacije.
Baveći se istovremeno stvarnosti odsutnosti i njezine ekstremne prisutnosti, utjelovit ćemo lik „stranoga“ kao konceptualnog lika koji je 1) sposoban stvoriti stanje suspenzije prekidajući opće razumijevanje situacije ili problema, i lika koji 2) u svojevrsnom ekološkom propitkivanju okoliša može stvoriti novi modalitet zajedništva.
Sufinancirano sredstvima programa Kreativna Europa Europske Unije u okviru projekta Be SpectACTive!
ENG.
LSLSLS stands for the Dance Hood as an alternative community that undermines or replaces established forms of power, hierarchy, or patriarchy. And LSLSLS keeps evolving.
This solo dance project, through which Matej Kejžar elaborates his investigation into the convoluted and multifaceted nature of the “digital”, sets out from the assumption that the “digital” is abstract and difficult to grasp – perhaps because it is pretty much impossible to feel it.
LSLSLS is punk, a shamanistic, weird, ritualistic, crazy, sexual, abstract cycle of repeatedly translated words of twisted poetry of delight, a monstrous Dance as a way of being in the world, a situation where no-matter-what is already something. LSLSLS is set as an experience of the relation between a voice and a dance. The physical presence of both of them at once aims to challenge the existing narratives: their relation is moving from conceptual future to exploring novelties.
# voice meets dance meets voice # relationality # dynamic territory of the dance floor
Supported by the Creative Europe program of the European Union – Be SpectACTive!