Vedrana Klepica – Keinberg
Tekst i režija: Vedrana Klepica
Izvode: Boris Barukčić, Hrvojka Begović, Nataša Kopeč, Pavle Vrkljan
Scenografija i kostimi: Petra Pavičić
Glazba: Hrvoje Nikšić
Oblikovanje svjetla, video: Ivan Lušičić Liik
Suradnica za pokret: Anna Javoran
Fotografije: Silvija Dogan
Umjetnički direktor Domina: Zvonimir Dobrović
Producentica: Silvija Stipanov
Produkcijska suradnica: Petra Begović
Odnosi s javnošću: Karla Pudar
Umjetnički ravnatelj Teatra EXIT: Matko Raguž
Promidžba i produkcija Teatra EXIT: Anita Čendeš
Tehnika Teatra EXIT: Domagoj Klasić, Nebojša Paunković
Produkcija: Domino, Festival Ganz nove Perforacije
Koprodukcija: Teatar EXIT
Financijska podrška: Ministarstvo kulture i medija RH, Grad Zagreb.
Sufinancirano sredstvima programa Kreativna Europa Europske Unije u okviru projekta suradnje ACT: Art, Climate, Transition.
VEDRANA KLEPICA djeluje kao dramska spisateljica, dramaturginja i redateljica. Drame su joj izvođene u Hrvatskoj, Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Lichtensteinu, Luxembourgu, Francuskoj, Srbiji, Australiji i Argentini, te su prevedene na šest različitih jezika Sudjelovala je na nekim od najbitnijih festivala i rezidencija za dramske i kazališne autore. Dosad izvedeni naslovi uključuju J.A.T.O, Radio Kundera, To Fuck Because We Want To, Tragična Smrt Ekonomskog Analitičara, Nebo je sivo i vidi se ispušni dimnjak tvorničkog postrojenja, Moby play, Bijeli bubrezi, Naš odgoj, Instructions For Understanding Multiannual Plants, Lepa Brena Project, Posljednje obraćanje usamljene gitare glazbenika i poduzetnika Miroslava Škore iz turbulentne godine predizborne izolacije, etc.
Prvi vlak prošao je ovuda tek 1888. No, tračnice su bile provizorne, napravljene od drveta. Prava funkcionalna željeznica neće se izgraditi još jedanaest godina i koštat će današnjih gotovo 8 milijuna eura. Ispraznit će blagajnu i dovesti regiju gotovo do bankrota. Ali da bi se iz ničega stvorilo nešto treba se malo oznojiti. Treba malo upregnuti mišiće.
U početku je bilo 22 ljudi. Nedugo nakon toga ih je vlakom došlo još 236. Zatim 2456. I nakon toga je samo raslo.
Taša je došla ovdje tražiti posao.
Kaspar i Olaf ga već imaju.
Bjorn je bio gotovo neprepoznatljiv kada se moralo identificirati njegovo tijelo.
2 Albanaca su nađeni zapaljeni u kabini vozila.
Astrid je dobila zaista velikodušnu odštetu od firme.
Keinberg se bavi moralnim i ekonomskim raspadom male industrijske zajednice u neimenovanom mjestu u Europi. Kazališna predstava počiva na istraživanju stvarnih slučajeva više gradova, osobito se fokusirajući na jedno specifično mjesto na samom sjeveru Švedske, u kojem je kroz intenzivnu eksploataciju rudnika željezne rude doveden u pitanje opstanak cijele gradske zajednice. Sličnih primjera o industrijskim gradovima u raspadu ima sve više u cijeloj Europi, i dobar su politički i klasni termometar jednog sistema koji se već desetljećima prirodno mijenja, no isto tako ugrožava cijelu jednu grupaciju radnika te nerijetko kreira urbano siromaštvo. Predstava kroz izvedbeni i vizualni jezik istražuje ponavljajuće principe kasnog kapitalizma u kojem sami sistemi koji su osnova izgradnje jedne ekonomske zajednice, kroz nedovoljnu kontrolu, postaju razlozi njezinog raspadanja. Što se događa kada jedina industrija koja uzdržava grad/zajednicu, istovremeno odgovara za njegov nestanak? Što se psihološki i sociološki događa s tom zajednicom?